Vores telefonbog er nu tilgængelig i webapp form. Ønsker du at prøve den?

Nej tak Ja tak

x
Guides

IT-Messen 2016

Et besøg på IT-messen er både for dig, som er vant til at bruge it til mange processer i dag og til dig, som er ny indenfor it og ikke ved, hvor du skal starte. Læs mere her

Vil du gerne gøre dit arbejde lettere, få styr på dokumenter, kvalitets-, sags- og økonomistyring og meget mere? Så tilmeld dig til dette års IT-messe og brug et par timer på messen, hvor vi præsenterer dig for en række værktøjer, som kan gøre din arbejdsgang mere simpel og skabe bedre indtjening. Det sker 9. februar i Taastrup, 10. februar i Middelfart og 11. februar i Aarhus.


Spar tid og tjen penge

Hvorfor er it egentlig så vigtigt for en håndværksvirksomhed? It kan gøre din hverdag nemmere og mere effektiv.
It kan understøtte alle processerne i tilbudsfasen, planlægningsfasen, udførelsesfasen og afleveringsfasen. Vi sætter fokus på, hvor lidt it, du kan nøjes med i stedet for at købe store løsninger ind, hvor man kunne nøjes med det halve.


Gør it simpelt - også når det skal implementeres!
It-værktøjerne på messen er specialiseret og håndplukket ud fra de behov og udfordringer, som bygge- og anlægsbranchen møder hver dag. I samarbejde med it-rådgivningsfirmaet BASIT har vi valgt gennemtestede løsninger, så de fungerer fra dag 1 i jeres virksomhed, og som ikke kræver, at man har en hel it-afdeling til rådighed.

Udover en spændende dag med indlæg, konkurrencer, gode tilbud, netværk med kolleger og stande, er der morgenbrød til de morgenfriske fra kl. 8.30, lidt let frokost og så byder eftermiddagen på kaffe og kage. Al forplejning er gratis!


Se videoen fra forrige års messe


Kom i dybden med it-løsninger - hør interessante indlæg på messen
Vi kører indlæg i flere lokaler, så du kan vælge de emner, der interesserer dig mest. Om eftermiddagen kører vi formiddagens indlæg igen, så hvis du gerne vil høre lidt nærmere om konkrete løsninger, så er indlæggene oplagte.

Som Dansk Byggeri medlem er det gratis for dig at deltage. Du skal bare huske at melde dig til, så vi ved, hvor meget forplejning og goodiebag poser, vi skal have klar. Ikke-medlemmer er også velkomne mod et gebyr på 400 kr.

Hvis du alligevel ikke kan komme og har meldt dig til, så husk at melde afbud, da vi forbeholder os retten til at opkræve et no-show gebyr på 500,- kr.

Husk at downloade app'en, som er tilgængelig for download i løbet af december, hvor du har programmet og udstillerlisten lige ved hånden - Søg efter: DBMesse